FILMARI NUNTI PLOIESTI 2015

CAMERAMAN PLOIESTI FILMARI NUNTI HD PLOIESTI

Subscribe

O sa incerc sa dezbat pe scurt cateva din intrebarile ce mi-au fost adresate de clienti la diverse intalniri ce au precedat filmarile anumitor nunti sau botezuri pe parcursul activitatii mele.
Cate casete filmati?
Imaginea, in general nu sta in cantitate, dimpotriva, ca majoritatea lucrurilor sta in calitate (imaginatie, spontaneitate, tehnica, experienta). Poti sa filmezi 10 ore sau casete, dar, daca la final nu va iesi un material care sa te faca sa “simti ceva”, acele ore de filmare au fost in zadar. In conceptia mea, cameramanul de nunta nu este camera de supraveghere. Un cameraman care va filma cantitativ, garantat nu va filma calitativ, iar motivele sunt lesne de inteles: nu va avea timp sa caute “acel ceva” ce desparte o filmare banala de una cu imaginatie care sa aiba un “feeling”, filmand la ora, pierzi esentialul, calitatea.
Nu am putut spune niciodata cu exactitate cat voi filma, pentru ca nu am de unde sa stiu exact, pas cu pas ce se va intampla la nunta respectiva. Nici macar mirii nu au certitudinea derularii evenimentelor in acea zi. Asadar, incerc sa surprind esentialul, iar numarul de casete filmate mi se pare cel mai lipsit de importanta.

Ce aparatura folositi?
Aceasta intrebare nu mi-a placut niciodata. Imi da senzatia ca sunt in postura unui vanzator de echipamente, ceea ce nu sunt. Probabil o parte din clienti au idee de anumite detalii tehnice ale aparaturii de acest gen, dar eu consider ca ceea ce rezulta in urma utilizarii acei camere are mai multa importanta. Asa ca, va pot spune ca, la capitolul echipamente stau cel putin la fel de bine ca si postul de televiziune la care lucrez. Asta nu inseamna ca dotarea tehnica este un subiect tabu, dimpotriva.
Ce primesc efectiv la final?
Fiecare client primeste in primul rand casetele cu materialul brut, adica toate casetele pe care s-a filmat la evenimentul respectiv. Consider ca acestea au o importanta majora, deoarece materialul existent pe acest suport, este baza unei viitoare editari, daca se va dori acest lucru. Materialul editat, poate avea 3,4 ore in functie de fiecare nunta in parte, desi am avut clienti care au solicitat in mod expres ca montajul sa nu depaseasca 90 minute, argumentand cu dorinta de a vedea esentialul. Se realizeaza un clip intro, care poate avea 3-5 minute…. Tot ceea ce ajunge la client este personalizat, asta insemnand, dvd-uri, meniu, coperti, etc. In principiu, predau totul in 2 exemplare, dar sunteti liberi sa solicitati mai multe
Faceti si poze?
Colaborez cu fotografi talentati cu ani multi de experienta Acesti profesionisti pun pret pe productiile de inalta calitate si respecta importanta unei nunti.Va pot recomanda cativa si va asigur ca , pozele dumeavoastra. vor fi de cea mai inalta calitate si va puteti bucura de ele peste ani.